Jag och vänner på äventyr

image209
Bulgarien med Johanna, Sara, Sanna och Matilda och en 16 andra tjejer;)
image210
Turning på G! Över redan: Tina, Vicky och jag. Undre redan: Sarah, Sara och Tjogge

image211
Jag och Tjogge i Grekland! (= Haha så små..

image212
Midsommar hos Heppen. Jag, Karin, Tjogge och Emma

image213Läger med klassen Sarah, Jag och Emma(=image214
Jag och Emma i Tunisien

image215
Sara och jag shakar i Bulgarien(=

image216
På friabad en sommar för länge sen.. Bompi, Sara och Karin. Liggande: Jag

image217
Drottninghög, platsen vi hängde på;) Bompi, Jag, My och Karin

image218 
Fest på görningen (kanske 8an) Övre radan: Tjogge, Sara och Jenny. Undre redan: Karin och Bompi(=

image219
Fest hos Nathalie. Övre redan: Jag, Emely och Natta. Undre redan. Håkan, Sandra och Jessicaimage220Fest hos Nilsson(= Ja och Emma



Visst är det skoj att kolla på gamla foton.. Jag älskar det iaf!!! Har fastna här nu i timmar. Hur skoj som helst..
hihi..

Tänkte plugga lite nu det sista!! Skrev en del igår men blev inte klar.. 
Snart kommer snutt hem osså=) 

Ses senare(=
 

Kommentarer
Postat av: Sara

lungt, man kan ju även glömma det viktigaste ;P nice pics.. =)

2008-02-06 @ 20:01:04
Postat av: baby

vad fina bilder gumman!!! så kul, men jag ser juh inte klok ut på den när vi ligger i gräset med 2pac hårbandet, haha snygge! skit söta bilder på dig och walikan, ni är så söta! :)

2008-02-06 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0