Lägg dags..

Idag har varit den underbartaste dagen på länge.. Ååå Allt har varit perfekt=) Sov ut och vaknade till ett himmelskt väder med lysande sol. Gick en långis med Sholl och när jag kom hem ringde dom från Thai och garanterade vår plats... Om exakt en vecka vet vi om vi tar denna eller får den andra som vi väntar svar på.. Fan kunde inte börjat bättre..

Sen promenerar jag bort och möter papps. Vi går till mötet som ja är super nervös inför, men som gick galant..

Älsklingen kom hem och lagade världens godaste midda till mig:) Kyckligen rätt, me like!!!!

Sen pluggade jag lite hihi har äntligen gjort klart min lampa(= Mycket fin, blev en taklampa till ett barn rum.!

Sen gick Karin och ja världens längsta och mysigare runda med SholliBoll.. Hihi snacka om trött nu:/

Imorron ska ja plua med Karin. Ska hjälpa henne med matten(= Kul kul...


Ses imorron mina underbara pussgurkor=) Puss pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

va? vadå inte jag
nu fattar jag inte haha :P

2008-02-19 @ 11:54:02
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

haha ja men det var samma förpackning till båda.. så då hade jag fått handla en svart också.. och det hade blitt för dyrt :P
får göra det nästa gång :)

2008-02-19 @ 16:31:10
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0