Plugg plugg plugg

Hej hopp!!

Dagen idag har endast bestått av plugga. Mötte upp min kursare innan satt i flera timmar och pluggade. Till slut blev vi nöjda och avslutade det hela. Jag fortsatte att plugga på vägen hemmåt. Vi har nämligen en uppgift att "teknik spana", d.v.s. ta foto på allt vi ser som har med tenik att göra. Träffade Tjogge på oj sen. Haha hittade en massa där inne. Eller vad säger du Tjogg!!! Vakten kom till och med och frågade vad jag höll på mig:P Haha...

Imorron ska vi ha en avslutnings fika med Moster Tini.. Å vad jag kommer sakna dig gumman! Igår va vi hemma hos mig och lagade god midda. Lite bilder hihi=)

image314 image316

Sitter och skriver på en annan läxa nu osså. Har bara imorron osså på mig sen ska den vara inne:S Aja fixar väl jag? (=

På lördag blir det party!! Danne, Kamils fasters man, fyller år. Ska till Wallmans och shaka sen vidare. Kommer bli så jävla skoj!! Längtar riktigt mycket..


Just nu gåt mitt hue runt runt.. haha

image315


Nu ska ja käka soppa:) Min "diet" går som planerat! Har aldrig klarat det mer än en vecka innan. Får väl se hur länge man pallar denna gången?



Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahah din tolle, bra att de går bra i skolan och kul att dieten går prima för dej och mej !:)
Miss u endån PUSS!:)

2008-02-26 @ 19:42:12
URL: http://sarahniilsson.blogg.se
Postat av: Lisa

älskar dig gumman.. godnatt

2008-02-26 @ 23:02:34
URL: http://leyza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0