Sitter i skolan

Hej svej!!! Allt bra med er?? Själv sitter jag här i skolan och är sjuk;( Inte kul alls.. Ska ha redovisning så var ju tvungen att dra hit! Ska möta upp Emma på tåget hem. Hiiiiiiiii ska ju boka resan nu till THAILAND.. Som jag längtar.. Inte alls långt kvar nu heller tills vi flyttar:)

Alla ska ha barn nu.. Sheda majgeda säger jag.. Blir ju lite sugen kan jag erkänna, men det får väntas några år till. Fyfan vad stor Sandra är:S Kommer säkert komma tidigare ja.. Naw lillisen!! SÅ skoj.. (=

Jaja nu har klassen anlänt...

Ajjjj magknit på.... Fan vill inte bli sjuk....... FAN!!!!!!!!



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh vad jag längtar nu faan asså vill åka nu!!!
Kommer bli så kuuuuuuuuuuuuul!!!!11

2008-02-04 @ 15:26:26
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0