Sprängd bil

Jissesssss, när jag va ute med Shollan innan gick jag förbi parkeringen som vi ställer vår bil på. Tror ni inte nån jävel har spränt en bil där? Bärgningsbilen var och hämtade den sönder sprängda bilden och en annan som stod brevid som osså hade sprängts. Vad fan är det för människor här? Om två veckor har vi dock ett garage, men fram tills dess då? Jag ringde upp Kamil direkt, och vår bil stod två platser bort och hade bara fått lite glassplitter på sig. Men fan tänk om han hade parkerat den närmare.. Brevid?? :S Fyfan säger jag bara..

Aja något mer positivt är att Emms kommer klara sin tenta:) Du är så duktig gumman min! Hon ringer väl snat, ska nog tväing henne att umgås lite med mig???

Måste plugga nu osså.. FAN!!! haha pallar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0