Underbara promenader

Go Kväll:)

Idag har solen lyst och vinden blåst och jag mår prima.. Det går mot ljusare tider. ME LIKE! Har varit i skolan innan idag, jorde vårt grupparbete och hade lektion efteråt.. Nu är jag ledi i två veckor!! Wii.. Inte helt ledi får jobba på här hemma med en massa uppifter.  Men skönt att slippa åka till skolan iaf=)

Har tvättat och städat här hemma.. Imorron kommer en kvinna och ska kolla på lägenheten! Om en månad EXAKT flyttar vi.. ååå som jag läntar nu..

När jag kom hem innan idag så låg här fyra stora roser till mig från älsklingen;) De symboliserade de fyra åren tillsammans.. Naw tack älskling! Förresten, han blev super glad för sina presenter han fick av mig(=

Efter en lång dag träffade jag Karin.. Stack och solade och sen gick vi ut en promenix på 1 och 1/2 timme med Sholl.. Så jävla skönt. Nu är jag helt slut! Ska bara vika tvätten sen boms i säng.

Imorron blir det träning. Har inte tränat på skit länge. Har varit sjuk och så! Sen stan en runda har fått hm-checkar på 600kr.. Blev helt chockad när jag öppnade kuväret:D och glad så klart.. HIhi=)

Pusss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh får man hm checkar nu?

2008-02-15 @ 08:54:22
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Anonym

ne jag får ingen bonus nu..
men du e medveten om
att du måste ha handlat för 12tusen på hm för att få 600 i bonus på ett år...
big fan of hm eller?
hahah :P
du e galen

2008-02-15 @ 09:01:59
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0