Yewoho, en Lampa?

Hejsan kära läsare(=

Var uppe med toppen idag, va inte så svårt att komma upp faktist.. Jobbat hela helgen så va väl "van"antar jag.. Stack till skolan och hade litteratur seminarium. Gick bra! Skönt, tror de va sista seminariumet för denna kursen. Fick ny uppgift! Ska göra en lampa. Haha får se hur den blir(= Tror jag ska göra en till ett barnrum.. To hem lite material så ska klura på den lite nu snart.. Måste bara säga att denna kusren är kanon rolig. Passar mig perfekt! Skit bra kursare osså så det gör inte saken smäre.. Ska dit imorron och öra vår gruppuppift "statsvandring". Ska filma och göra något kul av det=) Blir säkert bra.. 

Efter skolan kom Kattis och hämtade och körde hem mig, har nämligen passat "fiskipinnis" (min lilla syster).. Käkade pyttipanna och glass och sen kom Kattis med Semla;P Mums, Lisa kunde icke hålla sig näää.. Som ni säkert förstår har jag lagt min tramma-kroppen-grej på hyllan ett tag. ;D 

Pusspusspusssss



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0