13.40

13.40    säger   jag   godmorron:)   Uuuu   vad   jag   sover   länge   nu   för   tiden.   Kan   inte   sluta   tjata   om   det!   Dax   att   ändra   vanerna   nu.   9.00   ska   jag   upp    imorron   för   att   se   på   min   älskling!!!   Hoppas   de   vinner;)

Ååååå   Emma   ringde   från   Åre   och   hade   hittat   min   PEAK   jacka,   så   jag   höll   nästan   på   att   skicka   över   pengar   så   hon   kunde   köpa   den   till   mig,   men   den   var   för   liten:(   Den   var   ju   slut   i   hela   Sverige,   så   hittar   hon   den   ändå.   Typiskt   att   den   inte   fann   i   min   storlek!   Aja   livet   går   vidare..   Och kallheten   drar   sig   hit   allt   närmare :S   Oo   fy   fanken   vad   allt   det   är   ute..
 
Snart   ska   pappa   komma   óch   hämta   mig   med  Klara.   Vi   ska   till   farmor   och   hälsa   på!!   Mysigt...    Ikväll   blir    det    nog    mys    med   tjejerna:)


PUSSSS

image60
Kamil spelar boll :)


image61
Nyår 2007-2008. Tjogge, Jag och Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0