Blev sovmorron ändå

Jepps, sovmorron blev det.. Emma ringde och va lite sjuker:( Går här hemma i mina blårutia pyamas, den är så het asså.. haha!! NOT.. :) Så rlingar det på dörren, jag undrar vem fan kan det vara.? Så här dax. jodå, det var kackerlacksgubbarna! In och spruta lite gift och ut igen.. Usch nu sitter jag här och vet inte in eller ut.. Blir en långrunda med Sholl iaf, sen vet i fanken. Kanske hälsa på mormor? Läsa ut (en del av) min bok? En mysi filmdag igen?? A Kamil är ju hemma från jobb så. Hm får helt enkelt se?!

image65
Kamil och hans söta guddotter :) 

Snart snart ..... kan inte bärja mig;)

Kommentarer
Postat av: emma

har dom varit och sprutat igen?

2008-01-08 @ 20:52:40
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0