En lång lista

Tre "skulle"

1. Skulle du vilja vara längre? Nix, är super nöjd med min längd:P
2. Skulle du vilja väga mindre? Ja, några kg

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? Ee en onsdag? Nä


Nio "kan"

1. Kan du röra på öronen? Aa
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Aa

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nä, snackar med sholl hela tiden

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Neej, ingen fest utan alkohol;D

7. Kan dina vänner lita på dig? Oja till 100%

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nix

9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jepp är väldigt ekonomisk



Nio "har"

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja

3. Har du syskon? En stora syster, en lilla syster och en lille bror

4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert;P

5. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja jävla tönt frågor

6. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Aa

7. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Aa

8. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Aldrig, finns inget värre skit än de

9. Har du ljugit på någon fråga än? ?



Tretton "vem"

1. Vem är din bäste vän? JJag har några riktigt bra vänner och dom vet vilka de är
2. Vem/vilka älskar du? Min familj, Sholl, Kamil och mina vänner

3. Vem kan du inte lite på? Hemligt

4. Vem är den bästa artisten? -

5. Vem pratade du senast i telefon med? Emma =)

6. Vem är snyggast i hela världen? Jag och några till

7. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Min pension.

8. Vem är snällast i världen? Sholl (och busigast)

9. Vem vill du prata med? Papps, men det är upptaget hela tiden

10. Vem sov du senast med? Sholl och Kamil på varsin sida:)

11. Vem kramade du senast? Sholl

12. Vem kan berätta allt för dig? Alla:)

13. Vem kan du berätta allt för? Min pojkvän och mina  vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0