Får inte..

Nej ja får inte bli sjuk.. Kände mig helt konstig idag efter skolan.. Hade bara en lugnt redovisning och sen va vi på studiebesök på form/design center, så det har ju inte direkt vartit en ansträngande dag.?! Har små pysslat här hemma lite, sorterat och så. Och så självklart hittar jag inte vårt kontrakt! Typist klumpiga mig, fan=/ Så nu sitter jag här med lite skolarbete som ska skannas och skickas in..
Imorron ska jag till frissan efterlängtat... :) Får se hur reslutatet blir, ska både klippa och slinga och tona det..

Kollad ju vår nya lägenhet igår.. Fan vad jag vill flytta in NU!!


På lörda ska vi på kalas hos lilla Klara;) Skoj skoj.. Sen till babcia på "fest". fan alla flytter år nu..image159 

Ska fortsätta här.. Tjooooo

Kommentarer
Postat av: emma

vaaa.. har du fortfarande inte hittat det?
ohhh fan du måste leta mer!!
Bakom byrån i hallen kanske? eller på hatthyllan?

2008-01-30 @ 20:03:39
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

haha vad kul... lägg upp dom sen :) måste se som älskar sånt :P

2008-01-31 @ 10:58:52
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0