Filmer, filmer o filmer

Nja asså Gone baby gone var inte det minsta bra! Nixipixi icke det..  4a filmer på två dagaroch EN bra. Den var riktigt bra tycker vi:) The brave one vann denna gången mitt hjärta. Tårarna kunde inte hållas inne.. Mmm den var bra!

Ska nanna nu närsom, ska upp i tid imorron.. Sen onsdag är det skola igen, heldag:( Sen ska jag till pappsi och träffa min stora syster!! Hon har precis kommit hem från Malaysia. Snacka om avis!! hehe.. Och så ska hon flytta till Spanien nu om några dagar. Kommer sakna dig sis!! <3 Kanske kommer och hälsar på i sommar (om jag an övertala min älskade).

Well, ses imorron!!
 
image64

Kommentarer
Postat av: emma

fin arm du har där :P inget
att klaga på juee :P

2008-01-08 @ 00:32:06
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0