FilmTajm

Hej hej ..! Idag har ja varit i skolan, va 3 veckor sen sist.. Hade grupparbete och det gick galant:) Har bara discussionen kvar och redovisning på onsdag. Va as trött i morse, men gick ändå upp i god tid.. Brukar alltid stressa på mornarna, men gud vad skönt det var att bara gå upp sätta sig i köket och läsa hd. Mmm me like! Efter skolan stack Emma och jag och tränade, gött va det! Sen har jag bara fixat med csn och lite sånt.. och nu sitter jag här.. Ska snart se film IGEN jaa.. Hehe helt filmgalna nu. Men vad finns det att lra nu på vintern??? Inte ett skit!!! 
Såg ju Joshua igår, men den va inte alls så bra som vi trodde. Satt och retade hjäl oss på den jävla ungen haha, ville bara hänga honom. Riiii:S Inte alls bra slut heller.. Två filmer med värdelösa slut! Karaktärer som medverkar utan nått syfte? Aja, idag blir det två andra filmer.. Älsklingen har laddat hem..  Gone baby gone och The brive on eller nått) Men tror nog dessa ska vara bättre. =)

Snart ska vi flytta wiiiiiiiii.. Haha längtar så enormt, så ni får stå ut med att jag skriver det hela tiden;P

Pussss
image63.
Älsklinen och jag i en Tunisisk taxi;)

Kommentarer
Postat av: emma

ska osså se dom två filmerna..
och joshua var en satans jäkla unge (: hehe...
stackars föräldrar :P

2008-01-07 @ 23:36:49
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

har också lämnat studieförsäkran nu.. då var man alltså tvungen att göra det (: hih tur du skrev det annars hade jag glömt det.. och du..
jag känner mig lite krasslig :( hoppas jag inte också blir sjuk..
och duu.. ser du inte att jag ändrat din text :P

2008-01-07 @ 23:43:10
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0