Fixar dag

Shoooo;)
Idag har jag fixat en massa saker. Så skönt (= Har varit hos gyn och det gick ju bra.. Hämtade min litteratur (som jag ändå ska retunera), beställt tid hos frissan och solat.. Nu väntar jag bara på Emma som ska komma hem från skolan så vi kan träna. Aaja sen ska jag komma lägenheten ju:) Spännande!!! Men tror inte det blir min egen men ändå skoj att träffa mina blivande grannar;P
image157

Sen måste jag inhandla lite lök, fil och lite sånt så att jag kan göra färg till skolan imorron. Ska ju redovisa en färguppgift..

Är så glad att vi ska till Rihanna.. Och till stockholm! Lite shoppnin kanske??? ;D A det behövs.. 

image158

nu ska ja käka lite..

Skriver senare:) Puss så länge

Kommentarer
Postat av: emma

får jag fråga en sak... var kommer pilen ifrån på bilden på dig och kamil? haha (: puss!

2008-01-29 @ 16:06:29
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0