Försovning

Oooh my god... Samira ringde mig imorse och frågade var jag var.. Hmm, hemma! Klart att jag hade försovit mig! Jag hoppande i kläderna, kladda på lite foundation, tog ett borstdrag mascara och kutade ner till stationen. Hann med tåget efter (som tur va) och kutade till skolan där vi skulle lämna in vårt arbete. SÅklart det var jag som hade det!!! Hehe men vi hann iaf:) Sen hade vi seminarium. Gick finfint! Imorron kommer en klass NV3or till oss som vi ska leda. Hmz, berätta om vår utbildning och göra lite expriment med dom. Aja får se hur det går? Sista dagen imorron osså på denna kursen. Fy och blä tycker jag. På fredag börjar vi en ny kurs så jag hoppas banne mig att det blir en bra klass! Nu behöver ja er hjälp med en uppgift. Vad kan jag ta med för pryl som är en teknisk sak och fin design eller ful design? Snälla, behöver tips och ideer.! =)

Nu ska jag möta Karin och gå till oj!


Pussssss
image123

Kommentarer
Postat av: emma

musen till datan..
fast du har ju ingen!
men annars e dom ju skitfula

2008-01-16 @ 19:11:39
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

fjärrkontrol
"batteriuppladdare"
Strömbrytare på väggen fula som fan!
din förra mobil - den e ju fin fått pris för det också ju!

2008-01-16 @ 19:13:22
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0