Från NYÅR

NYÅRs firandet började hemma hos mig och Kamil.. Tjogge stog för middagen, som blev HELT FANTASTISK. Har nog aldrig ätit så god midda.. Bra jobbat gumman;P Jag och Kmail stod fr efterrätten som vi lyckats övertala Heppen att göra. Åt lika dan efterrätt på julafton. Blev dessvärre inte lika lyckad denna gång! Efter maten började drickandet (som gick väldigt segt för mig) hehe.. Vi spelade geni oh hade det trevligt! Klockan slog 12 och vi skådade fyrverkeriet från vår balkong!! Så vackert och fint.. :) Har satt upp nyårslöfte som kommer att gå vägen.. Men det är en hemlis, annars står det inte in!!! Höhö.. 
Jag, Karin och Tjogge stack ut till tempel en runda, men va inte så skoj.. Jag var alldeles för nykter och jaaa hmm, va inte så skoj som juldagen! Men den kvällen är svårbesegrad!!! :) Vi drog redan hem vid 3 - halv 4, köpte kebab och lunkade hemmåt. Väl hemma ligger Kmail och sover så djupt.. Naw sötis!! 

Sammanfattning på detta året: Har varit ett jäkligt bra år faktist.. Vi har fått ny lägenhet, som vi flyttar till i mars.. Skolan har gått över förväntan och träningen är kul.. Vi har dessutom köpt världens finaste bil!!! Vi har bestämt en resa till Thiland. Älsklingen och har har haft det så bra tillsammans, älskar dig verkligen Shodddiii:) Nu ser jag framemot ett nytt bra år men mycket glädje..  

 
 
Här nedan kommer lite bilder från NYÅR 2007-2008!!

image49
Förberedning inför nyår:)

image50
Jag och Karin

image51
Tjogge och jag

image54
Alla vid middan utom jag om tar fotot

image55
Vi tre <3

image56
12-slaget!!!!!! GOTT NYTT ÅR :) 


Kommentarer
Postat av: emma

det var ett jäkligt suddigt 12slag :P
snygg du var på nyår hanny!

2008-01-05 @ 22:31:38
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0