Godnatt

Nu   ska   jag   sova,   fan   måste   börja   komma   i   säng   i   tid   nu..   Hm,   fredag   imorron...   Vad   händer??   Helg   dessutom..   Får   väl   se   om   det   dyker   upp   något   skojsigt.   Sitter   och   kollar   lite   allt   möjlligt   på   datorn   nu..   Drömmer  mig   bort   till   Thailand... ;)


image59

Villlllll   åka   nu!!!!!!

Va   och   fikade   hos   Tjogge   innan   osså. Mysigt   haha   kollade   på   videofilmerna    sen    nyår.   Haha   som   jag   garvade :D   Sen   var   jag   och   kollar   på   Kamil   nu   när   han   spelade   match,  dom   vann :)   wii..   Jag   och   mammi   hejade   fram   honom,   tack   vare   honom   så   gick   dom   vidare!!!   Typ.. ;P

Ska   nanna   nu   upp   tidigst   imorron.   Måste orka   med   :)

NATTI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0