Hej hopp

Har varit en LÅNG dag idag i skolan. Har redovisat hela dagen för en gymnasieklass. Gick som väntat, dom höll på att avlida:S haha så kul tyckte dom det va!!! Åt en avskeds midda med klassen osså. Så sorligt att lämna alla nu efter så lång tid tillsammans.. Imorron börjar jag i en ny klass. Spännande!!!
SnällaTjogge väntade på mig efter skolan, hon hade bokat bord på mezo för att fika. Så vi strosande dit och så fort vi så kakdisken kunde vi inte håll oss borta. Beställde in ett lass hallonpaj, tre kaffelatte, varsin glass och sist men inte minst vars två kladdkakor:) MUMS!!! Eftersom Tjogg var så snäll mi mi var ja så klart tvunen att återge detta med en liten bild  som tack!! Varså god gumman:)



image126
Ni är så fina:)

Kommer fler bilder senare på mina andra SNÄLLA vänner;D

Kommentarer
Postat av: emma

ser att du hittat hem i paint!
hade ju varit gott med en fika när man bara suttit hemma hela dan

2008-01-17 @ 20:23:04
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: baby

ååh fyfan nu är jag förbannad, haha du är rolig :)

2008-01-18 @ 08:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0