Hemma från jobb

Tjoooo:)

Denna helen har inte varit nådig.. Jobbade lörda till 24.00 och började jobba sön kl 7.00. Puuuuu så skönt att vara hemma nu. Gick inom restaurang Camilla på hemvägen och inhandlade en köttbullemeny till mig och en söndagshamburgare special till älsklingen. Hihi sitter här och väntar på att han ska komma hem. Min mage skriker efter mat!!! Fast att den är full av skit. =( Kunde som vanligt inte hålla mig borta från kakdisken och godishyllan på jobb. Ska fan sluta jobba kväll!!! Jag som har varit så duktig hittills;( Allt är förstört. Hehe nä så farligt är det inte.. Ett tag tills sommaren så det är lugnt;) Nya tag imorron eller vad säger ni? :P

Har litteraturseminarium imorron  och lilla lisa har ju inte fått sina böcker än. Så, så mycket förberedning kommer ja ha gjort tills imorron:S Kommer säkert att få skriva sån jävla läsloggar man gjorde första terminen.. Pallar inte med sånt trams nu.. Hehe och sen på köpet ska jag göra en egen färg.? Fack majlack.. Får väl koka lite lök så blir det bra. =) Skola imorron hela dagen! Kommer inte vara hemma förren 6. Pust.. Har photoshop imorron, ska bli skojigt faktist..

Nä nu ska jag in med maten i unen så den blir lite varm..

Pussssss

Kommentarer
Postat av: baby

du är världens finaste alltid gumman! puss!

2008-01-27 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0