Internet-mög-skit

Hallåjjjjsan :)

Har inte skrivit på ett tag på grund av att mitt internett inte har funkat:/ Jävla piss.. Men duktig som min älskling e har han fixat det. Datorn är snart som ny;)

Skolan flyter på som vanligt.. Har lite uppgifter att göra men fixar väl det imorron. Är ju ledig. Iaf från skolan.. Öö ska hem till pappa och passa mina småttingar på morronen. Sen blir det träning med Em.. Sen lite tid till plugg och sånt!!! Sen har vi bokat in ett nattpass Haha alla vi tjejer ska hem till mig och ha tjejkväll med mat, en massa filmer och ett stycke pyamas:D Övernattning här, precis som förr i tiden. Har helt allvarligt talar saknat det. Äslakde dom tiderna. Inga bekymmer och problem.. Menmen ska inte klaga nu heller, har ju världens bästa vänner och pojkvän och vovve som jag trivs enort mycket med:) Hihi..

Har varit och fikat idag med mina stjärnor:) Alltid skoj att träffa dom! Är så glad att jag har er som vänner.. Ni lyser upp min värld<3 Love you all


Kommer lite foton imorron.. Pallar inte lägga in dom nu! Är ju nanni nuuuuu.  

Pussss och godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen skämta du! detta kan du inte säga NU ju åååååååh
jag ska ju inte hem om!
så det hinner jag inte..
då får vi hyra nått på bogarts:)se snart
pöss law jo

2008-01-25 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0