Lägenhetsvisning

Godkväll, eller rättare sagt god natt:) Måste lägga mig, sitter alltid i sista minuten med skolarbete;( Det va lite mer än jag trodde. Jävla färguppgift! hehe.. Har gjort egen färg av choklad här hemma. Dessvärre inte ätbar (men tur är väl det).. 

Vi har varit på lägenhetsvisning idag.. Snacka om att jag vill flytta in NU! Den var jätte fin, dock inte klar på långa vägar.. Men man såg ändå storlek och form?! Och grannarna;P Tror det blir riktigt bra faktist.. Fotat lite kanse lägger upp sen.. Men vi va ju inte i vår egen lägenhet men i en typ likadan.. Aaaa balkongen var ju den största jag har sett:D Köpa nya fina utemöbler.. Haha så skoj... Längtar längtar... Blir lite snabbare inflyttning än vad vi egentligen skulle.. Så den 14/3 bär det av.. ca 300 m... ;P Wiii ... 

Nä nu måste jag lägga mig ska upp halv 7 imorron;( 

Natti<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0