Långis

Sista inläget för idag.. Har varit ute på en super lång runda på 1 1/2 timme med mina älsklingar. Nelly behöver dessa lång runder för att kunna slappna av här hemma sen. En stor hund som behöver mycket motion.. När det blir lite värmare kommer vi typ leva i skogen:) Tåd och ja.. Hehe!!
Är så in i helsikes trött nu. Skola imorron igen 9 till 1, sen måste jag hem till Sholl. Håller på att designa vår gruppuppgift. En "sladdförvarare" till tv- och/eller datorsladdar. Sikket dilemma med alla dessa sladdar asså. Inte tala om hur mycket damm som samlar sig där bland dessa:S
Måste bara säga att denna kursen är skit rolig än så länge.. Älskar att hålla på med praktiska saker. Det är jag asså!!! ;) wiwiwi...

Nu ska jag leta lite fakta på nätet sen i säng...



Pusss och godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

du ska nanna så där dags :) fattar inte hur du pallar gå upp tidigt :)superwoman

2008-01-22 @ 09:37:25
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Anonym

Sex Lektioner I Kärlek
View From The Top
The Devil Wears Prada
She Hate Me

kollat så att alla finns :)
fixar du det dåå pösss!

2008-01-24 @ 19:21:24
Postat av: Anonym

Gynekologen.Fran.Askim

den också tack :)den e svensk :P

2008-01-24 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0