Omgjord

Har varit och klipp till mig och ändrat lite färg i håret idag.. Blev super nöjd, så om några månader blir det ljusa (och mörka?) slingor igen och då blir det helperfekt;P

Bloggen är slö som fan.. så det går väl inte att lägga upp bilder..? Åååååå.. allt i denna jävla datorn är fan slött. Får panik:S
Åhh nu gick det(=

image161
Klippt topparna och upp hela håret och där fram. Även ljusa och bruna slingor och en toning över;P

image162
Läser tidningen i verkans tider..

image163
Puss och kram :) Filmtajm här hemma..

Imorron fyller min söta lilla syster 3år:) Hihi..

Kommentarer
Postat av: Tjogg

riktigt riktigt nice blev det hjärtat! :D sexxxyyyyyyyyy hahaha snart e det min tur oxå ser ut som ett kråkbo på huet nu :P

2008-02-01 @ 07:32:08
URL: http://tjoggie.blogg.se
Postat av: baby

jaa fy fasiken, skit fint gumman!!!! den första bilden är du bara sååå söt på! den älskar jag!!!

2008-02-01 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0