PERFEKT

Goderafton mina kära läsare:)

image130


Idag började en ny del av mitt liv, lite närmare min skolgång.. Ny kurs, nya kursare. Klassen bestod av 5 st studenter. Haha nästan ett skämt, men jag hänger inte läpp för det! Tycker bara det är bra med en liten nätt klass. Det var dock anmält 10st så det kanske dyker upp några nya ansikten på måndag. Men det känns bra, mycket bra.. Rörigt men bra. Ordnar väl sig efter hand. =) 

Är sjukt trött som vanligt. Ska kolla klart "lets dance" och sen "på spåret" som jag har spelar in. Har alltså myskväll här hemma med Sholl. Älsklingen jobbar:/ Imorron blir det spelkväll med ligan;) Träning och lite plugg osså. Tränade idag med och jag överdriver inte när jag säger att jag höll på att dö. Majgada!!! Det går framåt.. Träningen ska bara bli normal sen är det full gång igen.. Emmsi är super duktig, så en eloge till henne:)

Snackade med Sarah här om dagen, åå vad jag saknar henne.. Hon är verkligen en skvett glädje i mitt liv. 

Hoppas alla kan imorron.. Ska höra med Nils nu osså, hoppas ni inte bestämt annat! ;) 



Nu ska jag krypa ner i soffan till Shollikan! <3 

image131
Lilla Sholl liger och vilar

Kommentarer
Postat av: emma

ja det kommer inte bli lika rörigt när du väl börjat (:
kommer säga EXAKT samma sak som du på måndag eftermiddag jag loooooovar..
sen kommer vi sitta och skratta åt det om en månad :P
hihi men vi måste ha en sån "tiders" kväll..
u know trianglen..
SUSSA SÖTt och ta de lungt i stormen
håll hårt i nelly!
pÖSS

2008-01-18 @ 23:48:43
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

fin bild.. vill också kunna
hoppa lika högt :P

2008-01-18 @ 23:49:05
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0