Potatismoos och fiskipinnis

image114
Haha jaa det är gott det. Tänkte på min kära lilla syster när jag med kärlek lagade denna underbara rätt:)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n med Sholliboll ett tag. Sen är det sängen! Ska upp i tid och träna och sen hämta fiskipinnis på dagis! Ska passa henne ett tag imorron;) Älskar att göra det Haha hon e så jävla rolig här hemma. Synd att du jobbar Tjogge, du får komma en annan dag!! 
Blev inget plugg idag:( Jag är så dålig!! JAG VET!!! Åå, får blir imorron. 

Natti på er mina kära läsare;) <3 


Kommentarer
Postat av: emma

blev mosen god :P

2008-01-15 @ 11:12:40
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: baby

ååh jag vill också vad med, fy fan skit bara i mig!!! ;) hehe

2008-01-15 @ 16:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0