Skola

Åååå skrev precis ett långt inlägg så bara försvann allt:(

Sista dagen jag fick sova ut, skola imorron.. Bara 2 veckor kvar på denna kursen, så det är skönt.. Arbeten och redovisningar kvar sen slut.. Får hoppas på att jag kommer i en lika bra klass till nästa kurs.. :)

Vad har hänt i dag då? Vaknade som sagt sent, har sytt klart allt nu =) Duktig jag e.. Sen va jag på oj med Sara och Karin.. Alltid lika skoj.. Haha sånna handlare;P

Har precis kollat på Lejon o lamm, och den var så jävla bra tills ja den slutade.. Den bara slutade hopp som hej, trodde bara det hade gått halva, men hejdå, den var slut. Försto inte syftet?? hehe.. Nu ska vi se Joshua, och man får ju hoppas på att den har ett bra slut..

Have to go:) Ciao bella

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0