Skönt

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå *skriker ut* Haha så lättad jag är nu.. Har precis kommit hem från ett möte mellan mig, mina föräldrar och min hyresvärd. Det gick relativt bra kan jag säga.. We are at the same side;P Typ.. Hehe:) Är så glad att jag sagt upp denna lägenheten, så in i bövelens trött på denna grannar.! Äggkastaren, kissemannen och resten av bladisarna. Inte långt tid kvar tills vi flyttar nu(= Wiiwiii.. Hoppas på bra grannar:P

Nu kallar Shollan.. Kisse- och bajestajm!!!


Puss
image145
Jag och min älskande Kemmo


Kommentarer
Postat av: emma

bladisarna :P haha

2008-01-21 @ 20:18:10
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: sara

skönt att de blev bra iaf.. hoppas vi osså slipper såna sen..

2008-01-21 @ 21:39:43
Postat av: baby

åååh söt du är på bilden gumman!!

2008-01-21 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0