The list


Läser din familj och dina vänner din blogg, vad tycker de om den i sånna fall?

Alla mina vänner läser den. Icke någon i miin familj!

Ditt största mål?
Just nu är det att gå klart skolan och sen få jobb som lärare i Hbg.

Vad gör du när du inte bloggar?
Pluggar, tränar, umgås med vänner, min sambo och min familj! Festar osså ibland;P


Vilken är dina absoluta favorit kläder?

Helt ärligt så är det faktist mysställ!! Men om jag ska utanför dörren bli det jeans, någon lång tunika/tröja..

Har du en pojkvän?

Jepps, är sambo.

Favoritmat?

Tjogges kycklingrätt;) LÄTT!!!!

Vart skulle du vilja bo om du inte bodde i Sverige?
USA.


Hur mycket väger du?

Hmz, ska vi säga någon stans mellan 40 och 70 kg??

Hur lång är du?

166-167 cm.

Vad gör du om 10 år?

Har antagligen familj, bor i ett lyxigt hus och jobbar (olyxigt) som lärare=)

Har du tagit droger någon gång?

No fuckin' way. Det är något jag aldrig kommer göra. Intresserar mig inte ett dugg.

Hur kommer det sig att du är så ball?

Jag vet inte, jag bara är det.

Kommer du att bo kvar i Helsingborg hela livet?

Tror inte det, men när jag blir gammal och skruttig kommer jag bo här iaf.

Hur kommer det sig att du började blogga?
Det verkade roligt och så gjorde ju alla andra det.. hej grupptryck=)

Vilken var den första bloggen som du började läsa?
Emmas;)


Vill du ha barn?
Ja.

Hur många?
2.

Vad ska dom heta?
Flicka: Julia, felicia eller nått annat fint. Kommer säkert komma på många fina namn på vägen 
Pojke: Har inte funnit det rätt än :(


Kommentarer
Postat av: emma

ska du inte skriva nått ida din slöfock?

2008-01-09 @ 22:01:59
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

lisa enligt min undersökning är du ute ur leken..
alba har finare kropp haha :P än så länge (:

2008-01-09 @ 22:11:27
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

lisa enligt min undersökning är du ute ur leken..
alba har finare kropp haha :P än så länge (:

2008-01-09 @ 22:11:35
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0