Wallmans

Snart är det fest som gäller för Lajsa igen! Woohooo:) Älsklingen kom och hämtade mig på jobb idag,  gjorde ve bilden och sånt innan, så nu glänser den! Sen stac vi till Babcia (Kamils farmor) på middag. mums, alltid lika gått!!! Älskar hennes mat:) Sen följde vi med Dorotea och Danne ( och Demi och Iron) med hem. Fikade lite och så på Singing Bee. Inte så rolit som jag trodde, men gick att se. Så snart fyller Danne år, så då är vi bjudna på fest på Wallmans! As gött, som jag längtar.. Vi ligger i lä för tillfället och har gjort den sista tiden. Men blir desto roligare när man väl går ut..

Snart kommer Rägan till Tjogge och då blir det osså Wallmans hihi:) Så skoj vi alla ska ha nu i sommar. Ser verklien fram emot denna sommar!!

Ska när som gå och lägga mig. Ledig till onsdag men vet inte vad jag ska göra mån tis. JA, jag är  lätt uttråkad! Blir träning och plugg iaf. Och passning av Klara på tis eftermidda! Well, får se.

Vi ses ni glada!

image94

Kommentarer
Postat av: Tjoggie

åååh ska du passa fiskipiiniiis imorn??? då vill ju tjoggie vara med o BUSA!! :D

2008-01-14 @ 10:13:05
URL: http://tjoggie.blogg.se
Postat av: baby

Jag ser också framemot denna sommaren som fasiken!!!!!! Längtar redan!! :) hihi skoj skoj

2008-01-14 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0