4 år

Jaha tiden går snabbt när man har roligt.. Hehe ja så brukar det heta och det stämmer precis in i vad jag anser om de senaste 4a åren.. Igår firade nämligen jag och Kamil 4 år tillsammans! Detta firade vi med spabehandling hos Electa:) Badade bubbel med drinkar och extoiska frukter och fick massage. Det var så mysigt, den bästa dagen vi har firat=))) Hihi... Sen kom Tjoggi, Shålli, Emma och Martin hit. Här bjöds på tacos och spel. Super gott och mysigt(= Tack tack för igår. Drack 3 cider och fick ont i huet direkt! FAN.. Hoppas hoppas att jag får opereras nu innan helgen (om det blir genom munnen då), annars vill jag vänta tills nästa vecka om jag ska skära i lilla magen min;( För då kommer jag inte må så bra efter + att jag inte komemr kunna dricka på lördag då vi ska fira Sarah.. Och det MÅSTE jag ju! HIhi=) *längtar så*. Men imorron får jag reda på hur och när jag ska opereras. Håll tummarna för mig alla.. att det blir genom munnen och att jag får tid på tis eller tor.. 

LIte bilder som vanligt..
 

Imorron är det uppgång 4.30 så nu säger jag GODNATT ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

jag håller tummarna.. mkt mkt hårt. :) jätte fina kort.. nu vet jag vem du menar.. PUSS

2008-07-20 @ 21:29:03
Postat av: Anonym

åHH HOPPAS HOPPAS! jag vill ju du ska bli frisk snart!!, jætte fian kort va fiina ni ær alla !:), jag har fåt øroninflamation ajjd e gør så ont, funderar på att ta en buss hem i morgon och gå till min lækare och få de fixat før de gør så ont ajj!!, men men jag får se jobbar ju i veckan ju..men jag tror att hælsan kommer først och de gør verkligen cp ont i mina øron!:( jag vet inte vad jag ØNSKAR MIG!! haha jag har allt jag vill ha !:) joo nu vet jag, jag ønskar mige n riktigt rolig fest på lørdag med glada vænner och hærlig sommar musik!:) de ønskar jag mig!! PUSS FLICKAN MIN, en SAK Klara haha, hælsa kattis och pappa att dær får den en redig busse haha de bara lyser om henne!:) haha!:)

2008-07-20 @ 23:36:22
URL: http://sarahniilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SVARA ALDRIG OM ÅVARP!, jag ær sjukt sugen påa tt sitta på hæstryggen:), kan vi inte?? jag vill trava ut i skogen :), hærlig sommar dag !:) jag akn mellan den 20 agusti och den 28 agusti :) JAG VILL:)

2008-07-21 @ 05:21:13
URL: http://sarahniilsson.blogg.se/
Postat av: em

inte en ända när jag spelar twist

2008-07-21 @ 16:16:41
Postat av: emma

hoppas du gjort det jag bad dig om.. annars är det ju skit i röven i vanlig ordning.. men det lär de väl bli ändå

2008-07-21 @ 16:28:32
Postat av: em

o du det med åvarp.. då kanske du o jag är utomlands haaannney..o jag vill gärna följa med då också hahahha...

så kommer ni ha något att skratta åt hela livet...jag på en häst.. erhm erhm...puss o sånt annat fjäsk

2008-07-21 @ 16:30:28
Postat av: emma

har du sett.. vilket jävla offer hahah

2008-07-21 @ 19:45:27
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGA!

2008-07-30 @ 23:27:56
URL: http://sarahniilsson.blogg.se/
Postat av: emma

hejsan... psykehuve

2008-08-02 @ 12:20:47
Postat av: emma

hejsan... psykehuve

2008-08-02 @ 12:20:50
Postat av: emma

(: skoja... nee men det var ju jävlar i det vr det står still i din blogg!(:

2008-08-02 @ 12:21:16
Postat av: farfarlina

nu ar jag har igen, med ny blogg... hihi jatte fina bilder gumman!!! saknar dig.. ringer dig snart!!! har precis stadat har hemma hos syrran passar hundarna... hehe

2008-08-02 @ 18:12:28
Postat av: Sara

ja jag va bara hemma..vad gjorde du då? ja jag vet har haft det uppsatt :) men nu är de nere.. :) men vi får ses nån dag .. PUSS

2008-08-02 @ 21:13:58
Postat av: Anonym

Saknar redan att blogga, lønt du har blogg haha du bloggar aldrig!:), jag mår bra de ska du veta behøver inte vara orolig!:), jag kommer hem om 16 dagar jiiihoo!:) tænkte ha sydamerika fest med er då innan jag førrssvviiinnner for aa looong tajm!:) hahaha! PUSS!

2008-08-03 @ 01:15:56
URL: http://sydamerika.blogg.se/
Postat av: emma

_2562.aspx" rel="nofollow">http://www.mah.se/templates/Page_2562.aspx



längst ner på sidan hittar du schema för sidoämne

2008-08-06 @ 09:49:20
Postat av: emma

_9580.aspx" rel="nofollow">http://www.mah.se/templates/Page_9580.aspx



där e en direktlänk istället

funkar det inte att klicka så kopiera in den i verk.fältet

2008-08-06 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0