Detta är inte sant

Alltså jag pallar verkligen intte med mina vänner.. Dom är bara FÖR söta hahaha.. När jag kom hem idag från stranden som jag var på med Sara, hade det dimpt ner liten box/kartong här hemma. Ja då hade ju lilla Emma varit i farten och skickat en Nalle och ett krya på dig kort till mig. Och inte vilken Nalle som helst utan för välgörenhet och varje gång jag ser denna söta nalle ska jag tänka på Emmsi. TACK TACK.. MIn lilla sötnos!!!!
Ni vet att ni inte behöver.. Men jag blir så oerhört glad!!! Ni är GULD VÄRDA!!!!

Och precis fick jag ett sms från Loella, naw tack gumman!!! Hoppas osså att jag snart blir återställd..

LOVE YOU ALL <3

Kommentarer
Postat av: emma

inte så bra va?

men den kanske växer med tiden.. man brukar ju älska deras låtar :P

hehe jaaaa det förstår jag.. men du har hela livet framför dig att festa!=) så tre månader står du allt ut(: du vet mitt tips annars hahaha nääää skoja för fan!... tänk sen när man ska ha bebbe kan man inte festa på 9månader + amning x-antal månader?

(:

2008-07-04 @ 19:05:33
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: emma

ps. dom hade sista minute ni da för 1000spen till flera länder... med specifiserat boende!

YEEEAH!

2008-07-04 @ 19:08:10
URL: http://emmzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0