...

Har varit på undersökning idag i Lund.. Både kolostropi och gastroskopi! Hade hört världens berättelser om denna, men helt ärligt så var det en baggis. Kolostropin gjorde dock lite ont i magen, men bara under en liten stund. Hade ju få¨tt allt man bara kunde få, så det var skönt. Låg och var helt väck nästan.. Sen den genom munnen ner i magen var inte alls farlig. Klöktes nån gång och kom nån rap;P Haha men annars inget farligt alls. Så det gick jätte bra idag så skönt. Fick reslutatet osså och jag har en polyp i 12fingertermen som jag ska operera bort:S Det negativa är att det kan ta lite tid innan jag fåt tid för operationen och tills dess så jag är inte mig själv. Orkar ingenting.. Hoppas ni min järnmedecin hjälper så jag bir någerlunda frisk. Kanske inte får en tid förren en månad eller längre så.. =( Men det var inget farligt och o den är "farlig" så tars den ändå bort.. Glad att detta är över, men vill bara ha min operation NU..

Tack alla underbara vänner som ställt upp... Sara kom idag och ville bjuda på midda men jag orkadetyvärr inte men hon kom en runda ändå och mös. Sen kom Tjogge och gav mig en "krya på dig" present. Ett par SKIT SNYGGA SKOR från hennes affär.. MAJGADA säger jag bara.. Blev helt ifrån mig.. TACK TACK TACK.. Tjogg, det behövde du verkligen inte!!! Men sånt uppskattas alltid, oavsätt om det är ord, tankar eller saker. Alla har verkligen ställt upp och det är jag så tacksam för! Älskar er såååååååå mina töser.. <3 Och självklart mina underbara Kamil och min familj......

Nu är jag ledig fre, lör och sön.. Blir kalas för lillebror på lördag! Annars bara sola och försöka njuta av livet.
Nästa vecka börjar jag jobba på allvar! 9 dagar i streck... Aja, måste fixa det=)

God natt och sov sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch låter inta alls kul.....hoppas du kryar på dig Lisa.....Kram Linda

2008-07-04 @ 11:24:52
Postat av: emma

har du fått min present än?=)

2008-07-04 @ 14:41:09
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sweety! detta går bra du är stark!:) alla vänner finnsdär för dig fast dem inte alltid syns ( som jag tex), nu i sundsvall skit skoj:!) ssstteccchhhkt på stranden hela dagen och nu festival taj,m!:) lycka till min flicka med allt!! sommaren är här såå njut på ditt säätt!:)MISS U PUSSS!!

2008-07-04 @ 16:35:54
URL: http://sarahniilsssn.blogg.se/
Postat av: emma

klart gumman..vi tänker ju på vår lilla sjukkalisa =(

men snart är du frisk som sagt o då ska vi dricka pina colada :P PUNKT SLUT!=)

2008-07-04 @ 18:03:02
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: Sara

äntligen är det över vi har väntat på sen är det bara den andra saken med.. Men sen så .. tack för idag .. PUSS

2008-07-04 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0