GRATTIS

Till lillebror igår och till Sarah idag :) wiii.. Hoppas du får en underbart dag idag snutte! Den 26te blir det fist för dig här och ojoj vad skoj vi ska ha..

Va som sagt på kalas hos Viktor igår.. Han fyllde 1 år=) Tiden går så fort.. Vi skulle ha grillat och så efteråt med vännerna men det sket sig, så Kamil och jag åkte själv och spelade minigolf och mös.. Grillade när vi kom hem på vår mysiga balkong(= Mådde dock inte helt toppen igår, min huvudvärk har kommit tillbaka. Har den idag osså.. Men nar börjar väl min järnmedicin hjälpa igen.. För imorron börjar jag jobba och kommer jobba 9 dagar i rad;( KOmmer jobba hur mycket som helt nu! Men bra pengar får man tänka..

Lite bilder från igår:

Lilla Vikkan fick en egen liten tårta att käka/leka ifrån ;)


Nu blir det lite vila till Svensson Svensson ;P

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

naawww ville e såå söööt med tårtan hahah =)

2008-07-06 @ 17:50:13
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: baby

fyyy vad söta!! fina bilder gumman.. tänker på dig!! hörs snart igen.. jag ringer dig när jag har mer batteri på mobilen.. har precis ätit thai mat ute här, mys!! saknar díg!! puss!!

2008-07-06 @ 18:42:01
Postat av: Sara

hehe aww så söta är dem .. fina kort :)

2008-07-06 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0