Landskrona festivalen

Hej hyopp=))) Igår drog jag, älsk, emma, martin och hans lillebror till La-karnivlen.. Så mysigt, kändes som utomlands.. Inte för att där vimlar av invandrare utan mer för alla stånd, lukten och mängden folk.! Gick lite runder och till slut hamnade vi på en restaurang. Käkade oxfile, klyftpotatis och bearniesås(= Snacka om smarrigt!!!!

(kolla in vilket lugg jag ligger inne med, nog snygg!! Haha)


Här kommer lite bilder från när jag va i Ängelholms hembyggdspark med pappa och co.

Klara och jag åkte häst och vagn=))) Så jävla söta...

Nä nu ska jag in i och göra ve mig innan jobb..
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fiiina ni ær !:) alla alla! jætet fina men fortfarnde klår klara er med HÆST længder !;!) Va sæger du åvarp!? i agusti nær jag ær hemma!:)!? ridda ut iskogen en skøn sommar daG !:) JAAA! va hærligt! kan du inte se om du hittar nr ditt!?

PUSS, ps. kul att du ringde idag haha !:) saknar fan dig din lax!:)

2008-07-13 @ 00:39:44
URL: http://sarahniilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

DIN LUGG ÆR TUFF! jag gilla den !:)

2008-07-13 @ 00:40:08
URL: http://sarahniilsson.blogg.se/
Postat av: emma

å, där är pollysarna igen haha så sööta dom är.. got damn!

JAA MEN DU E JU ROLIG!Oj var inte meningen att det skulle bli stort där..

Inte för att där vimlar av invandrare ahhaha..

jevlar vad fin luggen blev på bild.. så ser den fan inte ut i verkligeheten så att du vet..

detta var ju extremt Per Gessle på roxette tiden!(:

nää haha jag döör snart..

hahah...

men vi seeeeeeeeeeees din lille schpwilllewinki ..du e allt snäll du :)

2008-07-13 @ 15:52:56
Postat av: Sara

nä fy fasen ingen sport hos mig inte.. allså det va skit äckligt.. dkönt att prata lite med dig idga .. PUSS

2008-07-13 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0