Ledig imorron

Hejsan=)
Imorron ÄNTLIGEN är jag ledig, efter 9 dagars arbete.. Nu i juli jobbar jag som sagt mycket.. Men sen i augusti kommer jag vara ledig för det mesta. Gött med lite pengar men det är som sagt inte allt! Hälsan går först.. På tal om hälsa så ringde jag lasarettet idag och frågade om de fått min remiss, man får ju alltid vara PÅ om det ska hända nått. De hade fått den men den var inte behandlad, d.v.s. ingen läkare hade bedömt den om när jag ska göra min efterlängtade operation! Den hade dom ringt hem till mamma och frågat efter mig och berättat att jag antagligen får tid på fredag eller nästa vecka.. JAJAJAJA hoppas.. Jag vill få den på fredag så det är gjort och så jag kan bli frisk tills den 26de,DÅ VI SKA FIRA SARAH OCH FESTA!!! Ååå som jag längtar tills då. Gumman sakanr dig faktist mycket och kommer bli saå skoj när du kommer.. Och med Josefine(= hihi...

Nä nu ska jag och möta Sara med sholl.. Skriver mer imorron efter jag har fått reda på hur det blir.. SKa träffa mamma osså, åka till väla och äta och mysa tillsammans! =)

ps. idag kom del 1 av 3 av tidninngen Elle som jag fick av Emma. Kan det blir mer än perfekt tills operationen;)

Puss puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh kom den idag =) hehehe vad braaa (:

jaa hoppas du får göra genom munnen då eller veckan efter.. fast kanske helst innan så du är frisk så vi kan köra en repris på robotcopo dansen :P

2008-07-16 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0