Livet just nu=Jobb



Har jobbat med Sofie nu dessa dagarna.. HIhi skojskoj! När jag kom hem idag så somnade jag igen.. Hehe är så trött.. Såg "Morgan Pålsson" filmen.. Älsklingen är ju hemma från jobb pga att han blev påkörd där idag.. Inte så farligt som det låter, men behövs vilas ändå. Stack och kolla mitt blodvärde efter jobb osså, oh det hade gått upp med HELA 20:) Snart snart är jag "frisk". Men helt frisk kommer jag inte vara förren efter operationen. Men känner mig mycket bätte nu än på länge, förrutom tröttheten men den är för jobbet ju.

Träffade Tjogge en sväng häromdan, bjussar på bilder när vi fikar på TH (tasty house)


puss hej

Kommentarer
Postat av: emm

2008-07-08 @ 18:20:28
Postat av: emms

sköönt..det kanske läker sig själv då?

det har kommit en sån proviva dryck eller nått med extra järn i för kvinnnor...prova den kanske good

2008-07-08 @ 18:21:32
Postat av: Anonym

Fyy va kul att du æntligen børjar på att må bra igen, jobbigt att man kænner sig trøtt hela tiden !:(, jag tænker på dig och stark som du ær blir du frisk snart!! tænker på dej <3

2008-07-08 @ 19:28:00
URL: http://sarahniilsson.blogg.se/
Postat av: emma

ps.. e ni klara med bygget på statoil??

(:

2008-07-08 @ 21:14:57
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: Sara

skönt att du mår bättre.. komma en bit på vägen iaf.. ser ut som tjogge är blond på kortet:) hon är väl inte det igen? ses imorgon PUss

2008-07-09 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0