Spytt

Idag när jag kom till jobbade va allt som vanligt .. Började ju kl 6, men sen vid 20 över börjar jag må dåligt. Blev helt blek, svimfärdig och mådde illa som en gnu. Skickade mess till chefen om hon ville komma och byta av mig.. Sen kom min kolega 10 i 7 (jag jkobbar själv första timmen). Jag fick rusa ut på lagret, in i fikarummet och spyr.. Ööö ja spyr som en gast;( Men sen efteråt så mådde jag bra igen.. Helt sjukt! Hade nog bara ätit nått som min kropp ille ha ut? Hehe så kan det vara ibland, men iaf jag fortsatte att jobba.. Efter jobbet körde jag hem och la mig rak lång i soffan.. Hehe=) Sholl oh älsklingen kom, så kollade vi en film (the mist). Va helt ok, men rådade somna. SOm vanligt efer jobb(=

Ska snart börja göra mig i ordning.. Emma och Martin kommer och hämtar upp oss! Vi ska till La-kranivalen och mysa.. Synd inte ni andra kan hänga med;/

Igår blev det grill och biljard, skit kul.ö Haha jag var faktist duktig.. Bättre än jag trodde:P Blev förvånad, alla va ju skit bra=D Ja ojojoj vad vi är bra...... haha..




Jobbar kväll i helgen, så det blir inget Köpenhamn för oss inte.. Men vi ska dit en annan dag=) Älskar att gå och strosa rund där!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

lisa..du kan fan inte smala in bilderna så bara för att dem ska passa man ser ju fan ut som en alien i huvet (: haha..

tack för idag mysspysssiigt.. jag tog resia på 10minuter hahahhaha (: thaaank goood för cider... superkrafter för feaaaanN!=)

puss law

2008-07-11 @ 23:46:46
Postat av: loella

silken tjusig lugg..hihi,

va åsså i La idag med min moster för nacho jobbar heeela kvällen.. men de började öösregna :(

pusss

2008-07-12 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0