Stranden

Har som sagt varit på stranden idag med Sara.. Kamil och Samme kom osså ner en runda=) Älskar sommaren... Njuter som bara den.. Enda nackdelen är att jag inte får dricka;( Men mår annars bra idag.. Bara lite ont i magen sen igår! Men kanske smyger i mig nån cider imorron då vi ska grilla och spoela kub eller minigolf.. Alla vi... Hoppas ni kan!! Alla läser ju här så kanske vid 7 så kan vi tutta eld på grillarna..? Eller vad säger ni? Bara kul om så många som möjligt kan komma!

Lilla Klara när jag passade henne här hemma..


Tjogge i sitt nya SNYGGA hår!! Dööööööööööö läcker.. ;)


När Karin var här..


Idag med Sara=)


Här kommer skorna jag fick av Tjogg:


Av Emma ps. fick även hemskickat 3 nummer av Elle så jag kan ligga och läsa när jag är sjuker:



Ikväll blir det lugnt.. Kanske en runda upp till Nils, annars bara hemma.. Imorron blir det kalas för lillebror och sen grillning och spel=)

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: emma

jaa imorgon ska vi ha skitkul... jag flyger dit martin om det så ska va så :P haha...(:

<b>skiiitfina</b> skor du fick av tjogge :)exakt likadana som jag hade på balen!=) fast jag hade en glitteremsa på mina också =)pusssiis på daaaj!

2008-07-04 @ 18:01:13
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: emma

jaa imorgon ska vi ha skitkul... jag flyger dit martin om det så ska va så :P haha...(:

skiiitfina skor du fick av tjogge :)exakt likadana som jag hade på balen!=) fast jag hade en glitteremsa på mina också =)pusssiis på daaaj!

2008-07-04 @ 18:01:40
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: emma

Pussycat Dolls - When I grow up

har gjort EN NY LÅT..

lyssna på min blogg :P

2008-07-04 @ 18:05:58
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: emma

=)jaa... så vi kan ha på dom samtigt nån dag så är vi fina hahaha :P nee skoja

2008-07-04 @ 18:08:27
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: Sara

jätte fina kort :)

2008-07-04 @ 18:49:48
Postat av: sarah

Sååå fina bilder!:) söta tjejer, fast klara va sötast!

PUSS!

2008-07-05 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0