Bilder torsdag-lördag

Torsdag, studentfest:

Jonas Wemmert (Annas pappa) och hans kompis sjöng en påhittad operalåt till Anna=) haha..
Skit god mat, mums.. Kände mig dock småsjuk men kul ändå:)
Ps, grattis till min syster lillebror som också tog studenten!!



Fredags fest med Emma och Sara:

Störtdykning igenom hela vardagsrummet hahahaha;)
Sammanfattningsvis en bamserolig kväll fast att jag icke var kry.. (=

Lördag, grillning hos pappa och Kattis, fiskipinnis och miinipinnis, Syster och Johannes och Kamil;P

Grillspätt Jaaaa det gillar vi:)

Efterrätten, grillad banan med choklad, vnalijglass och jordgubbar. MUMS!!!!!

Va hos läraren idag osså.. Ska dit imorron och ta prover:( Vill bara bli frisk..

Sommaren har som sagt börjat väldigt bra.. Har lovar mig själv att denna sommaren ska bli den bästa;)

Höres senare=)
Puss puss 

Kommentarer
Postat av: Nills

fantastiska bilder vännen.. tänker på dig

2008-06-10 @ 19:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0