Present

Hejhopp..

Idag mår  jag lite sämre igen.. ;( Svänger  upp och ner! Ska iaf fall till jobb snart ändå.. Försöka.
Va nere i stan och handlade present till Heppen som har fyllt år. Ska hem till honom innan jobb imorron och käka gott mums=))) Handlade sommarpresent till mina småsyskon osså.. Hihi(= 2 klänningar, e söt topp till Klara och ett par badprallor/badshorts till Viktor. Älskar mina små loppor såååååå!

Nä nu måste jag snabba mig. Har glömt min kamera hos pappa så kan inte lägga in bilder. Tog nårra på Ikea med Emma igår.. Hahahah med temat "var gömmer sig Emma"! Hahahha som vi flabba... hahahah. Vi är lite barnslia ibland=) Men det gillar ja.. Kommer alltid ha mitt barnasinne kvar..

Puss hej

Kommentarer
Postat av: baby

gumman.... jag tanker pa dig... hoppas snart du mar battre... jatte fina bilder du har lagt upp... alltid lika fina... alskar dig... hors snart i tele...

2008-06-15 @ 19:40:03
Postat av: emma

snart får du tid till läkaren =) gött som faan!

så du blir frisk så vi kan partaja vidare denna sommaren :))

Puss gumman ha en fin midsommmar laww joooo .

Ps. min mamma har gjort det du ska göra hos läkaren..så du vet =)typ alla har gjort det verkar det som :) så det är nemas problemas

2008-06-19 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0