Sjuk

Fifan inte konstigt att ja har haft ont i huet, hållt på att svimma, ont i magen, mått illa en veckas tid.. Nä ja är inte gravid!! =) Det  är värre än så gott folk.. Ja har blodbrist:S Åååå har varit och tagit stick i fingret och spruta och en massa säger till. Fan, kommer få åka till sjukan för göra läbbiga saker för aatt få reda på orsaken.. Jag ber till Gud att det inte är något farligt.. Att jag bara har magsår eller nått.. Mitt blodvärde var nämligen 60 för lågt !!!! Icke bra.. Är lik blek i huet med menmen ... Bara jag blir frisk.

Lite till bilder kommer här.. Inlägget måste ju bli lite kul att läsa iaf!!! 

Det ick hett till i soffan hemma hos Sara i fredags=) haha...

En liten bild på Helmut (som vi passade i 4 dagar) och mig när vi va på stranden med voffsingarna. Och en på Sholl och farbror Thomas (tt)


Anslutning med klassen. Grillninng och mys i Malmö=)

Ska käka nu.. Blodkorv med stekt potatis=) Måste käka det för att få i mig mer blod. aaa hörs väldrig äckligt=S

Ikväll är det Sverige=) Wii. Sara och Samme kommer och TT.. Heja heja=)

Ska jobba imorron osså, undra hur det ska gå. Kommer jag palla? Har ingen ork... Aja får stå ut. Hoppas ja inte svimmar bara.. Hhw puss 

Puss puss

Nu ska ja käka blodkrov med stekt potatis.. Det är så gott=) hehe.. Måste ä

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha vilke härlig bild på mig gumman hahahhaa

2008-06-10 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0