Dagens två betydelsefulla personer

image353

Hihi jepps min älskling och Emily!!! Va och satte på en ny tummnagel eftersom fylle Lisa (såklart) trillade och bryt den i lördags.. Haha sållan!? Nix jag är vild på fyllan. Tack tack gumman nu är mina händer fina igen!

Kamil och ja va ute och gick med Sholl innan och på vår läenhet.. Haha ser att vi har en ung kille som granne. Haha det ser ut så iaf!!! Bra bra.. Hoppas på att vi får bra grannar, det förtjänar vi nu;)

Sitter  här hemma och letar lite frisyrer på internet.. Jag ska hem till pappa och Kattis imrron och stayla Kattis!!! Ska slinga hennes hår, färga hennes ögonbryn och ögonfransar (om hon går med på det vill säga),noppa hennes ögonbryn och klippa henne.. Kommer ev bilder på det sen:P

Om en vecka och en dag flyttar vi!!! Wiiiiiii...

Och snart är det rihanna också:) Längtar!! 

Ps. Någon hundvän med vana som vill bli hundpassare enstaka dagar, vardagar och ibland lördagar hela natten??? Hör gärna av er på min mail: [email protected]

Pusspusss

Kommentarer
Postat av: baby

ååh ska du??? vad roligt!!! ja bilder måste finnas!!! snart.... ja snart flyttar du älskling, och bra grannar förtjänar du verkligen!!!! hörs snart igen då... ciaoooo bella!

2008-03-06 @ 21:22:10
Postat av: Anonym

ville du osså ha kötbullar?(:
blev så mätt jag höll på att spy :P men gott var det!(:kötbullar äger :P

2008-03-06 @ 22:11:52
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Sarah

jAG VILL JAG VILL !:) Jag vill ha shollan all the time :!) Puss på shollans PUSSS SA JAG !:)

2008-03-07 @ 13:06:53
URL: http://sarahniilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0