Duktig flicka

Har varit och hjälpt Tjogge idag.. Monterat upp hennes nya nattduksbord och en pall.. Hihi snäll jag e va?? (= Va och plugade klart ett arbete innan med en klasskompis! Gick snabbt och lätt. Har redovisning imorron på det. Känner mig fortfarande lite sjuk. Hostar som en gast både dagarna och nätterna igenom!! ;(

Nu sa jag in i sängen och sova. Upp och hoppa redan 7. På tal om upp och hoppa. Har ni hört Fridas låt från melodifestivalen! Från och med nu är hon min idol.. Haha den låten är ju skit bra(= =)

Pusss pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha..Jag har ikke hört låten, men nu ska jag höra den :) direkt här på datan..den är säkert grymmmmm;) PUSSS

2008-03-04 @ 09:36:20
URL: http://sarahniilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0