Fortsatt tocke

Hej igen...

Ville bara tillägga att jag fortfarande är tocke, men 1000 gånger mindre än innan idag. Va ju tyungen att gå dit igen eftersom det blev så fel. Slinga om och så, men "tocken"  lyser fortfarande igenom. Jag säga bara, tur att SILVER-SCHAMPOOT är uppfunnet=) Jäklet tur. Ska väl ta mig enomgång idag och några imorron sen hoppas ja på att kunna visa mig ute. ;)

Skulle ju tvätta idag osså, men jag råkade låsa migute så det bev inget med den tvättningen. Nu ligger vår tvätt där inne helt ensam.. ;(

Har precis käkat midda.. Blev köttbullar och makaroner=) Mumsens.. Hihi. Sån mat blir det när Lisa ska laga:)

 
Tocke Lisa (=

 
Lisa i farten lagar mad (=


Saknar Klara redan.. Hoppas hon kan sova här snart igen.. Världens goaste Klara!!!

 

Nu ska jag kolla på SYTYCD

Puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

men jag tycker du är såååå söt i det blonda håret asså, lilla lisa fisa... men det blir mindre gulare när du andvänder silverschampot!!!!! bara den bilden ute ser det lite så gult ut juh... men det försvinner juh när du andvänder det, verkligen så söt i det blonda håret!

2008-03-27 @ 22:36:04
Postat av: Sarah

Asså shoolan, varför ville du inte ha brunt mer? hahaha din tolle asså!

2008-03-28 @ 07:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0