Grattis

God kväll!!!

Idag har vi haft avslutning med kursen, lite ledsamt va det allt:P Men kommer gå med typ hela denna klassen till nästa kurs osså=) Skönt..
Efter skolan kom pappa, Kattis, lillebror och lilla syster på besök.. Klara stannade här och ska sova över=) Mystajm.. Hon ligger i sängen där inne och sover för fullt. Ska osså in nu närsom och lägga mig. Är fortfarande as trött! Ska upp vid 7, för då vaknar väl lillisen=) Hihi..

Ska fixat håret imorron. Hoppas det blir bra denna gången!

Saknar min  lilla Karin... Har nte hört din röst nu på ett par dagar;( Är så avis vill osså ut och resa och uppleve en massa.. Ta vara på tiden baby!! Puss puss

Och GRATTIS Sandra=) Saga har kommit till världen:) Helt underbart.. Måste få se ängeln snart<3

image381
Jag och Klara busar=)


image382
Fiskipinnis är så duktig och hjälper mig med maten:)

image383       image384

Lägge dax!


Natti natti bajbs <3


Kommentarer
Postat av: baby

aaw vad ni är söta! så fint du har där hemma asså, DAMN balkong och allt sånt i köket, det är bara så fiint!!!! saknar dig jätte mycket gumman :( ååh.. massor med kärlek! nu ska jag äta frukost, och vidare till skolan, hur går det med träningen och så??

2008-03-27 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0