Härligt väder

Jag blir bara så himla glad av så här fint väder.. SOlen skiner som aldrig förr!!! Och ja hostar som aldrig förr. Håller på att spy av allt hostande.. 
Varit i skolan idag. Hade redovisning och det gick bra.. Fick bra respons(= 
Gick upp samtidigt som älskling.. Det händer inte ofta.. Gick sälle ner till knutan=) Han skulle till sjukgymnast och hör om sin lilla rygg:/ Hoppas det blir bättre!!!!
Va ute en runda med Sholl när jag kom hem i det fina vädret;D Tog lite foton på henne och vårt nya hem.. Haha vi går och spissar på vart nya hem typ hela tiden;P
Älskar sol sol sol...... Snart sommar!!!

Har fått vår inbetalning till Thailandsresan. Ska betala in den så fort som möjligt sen är det klart! Ingen återvändo=) 27 december till den 16 januari wiii. Som jag längtar!!!
Vår resa kommer att bestå av
1)Phuket (fira nyår)
2)Phi phi (FEST)
3)Kho Lanta (myslugnt, svenskarnas "sommarstad")
4)Krabi (ännu mysigare och lugnare och värdlens finaste strand) 
5)Bangkok (SHOPPING och bo på ett av de högsta hotellen).
Kommer säkert att shoppa en hel del i Phuket osså:) Det vill jag lova..
Någon som är sugen och vill hänka på??? Bara säg till;P

Lite bilderfrån idag..
image345
En trött Lisa på väg hem från skolan

image347
En avvaktande och lyssnande Sholli utan för vår blivande lägenhet(=


image348
Sholl ligger och myser i solen utanför vår lägenhet (Furutorpsparken). Barnen spelar boll och har sig och Sholli ville självklart vara med haha(=

Nu ska jag slappa lite och ringa Tjogg!

Puss på er...

Ps.
*Hoppas du fortfarande har det underbart Karin.
*Hoppas det har gått bra hos tandläkaren idag Sara(=
*Krya på dig Tjogg. Sorry om jag smittade dig
*Bra att det går bra för dig Allaidin;P *håller tummarna*
*Em, var har du tagit vägen?? hoho. Saknar din röst?! 
Alla fick en lite "hälsning" idag för att jag är så glad hihi..

Kommentarer
Postat av: Sarah

FINT INLÄGG Liiisaa!:), Kul att läsa att allt är bra och med Thailand, kul ni kommer ha det!:) Vad kosta resan igentligen!?:) Och shollan sååå fin hon är!:)..Jag vet jävla mupp den tjejjen som skrivit till mej, jag blir ledsen men jag vet vad jag vill och jag vet HUR MAN GÅR NER I VIKT!! . slut!! Saknar er längtar till PÅSK! PUSS

2008-03-04 @ 15:55:02
URL: http://sarahniilsson.blogg.se
Postat av: baby

aaaaw mina söta små flickor,snart ses vi på msn!!

2008-03-04 @ 16:22:09
Postat av: baby

moster tini moster tiniiii!!

2008-03-04 @ 16:22:52
Postat av: baby

jaaa precis!!! bra... you understand!! good girl... hihi... nu pratar vi, så jag vet inte vad jag ska skriva här.. hihi.. krypa på dig med ditt hostande! ladda hem skype!!

2008-03-04 @ 21:14:40
Postat av: Sara

tack det gick bra.. åhhe jag vill med flytta .. nu . skönt att det börjar hända lite.. :) ses snart? Puss

2008-03-04 @ 22:21:58
Postat av: Anonym

det nya jobbet ger mig inte ens utrymme till en mobil!:) men när jag jobbar själv kan jag ringa.. men det gör jag typ om en måndag haha ringer sen när jag slutar skolan :)kösss

2008-03-05 @ 08:11:54
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Anonym

måndad inte måndag :)

2008-03-05 @ 08:12:18
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0