Hatar mitt hår

Det värsta som kan hända mig är typ att mitt hår är fult och nu är det fult! Fan hatar när det ser färgat ut och gult jävla kyckling hår. Fan med vita inslag i botten:( Fan fan fan ...

 
Dessa bilderna är sen igår innan jag började trixa med det själv.. haha

Jag skulle så klart själv på och pillamed mitt hår och det reslutatet blev inte mkt bättre. Fan nu är jag vitt och orange på sina ställen. Och ja fan tocke hela jag.

 

Hatar det fortfarande:(


Blev Melansea igår osså. En specialitet av Rägan(= Blev skit gått.. Såg lets dance och Helsingborgs Tina vann!

   

Nu ska jag igår och fixa en massa.. =)

Ikväll blir det fördelsefest för Martin.. Vår lilla Martin! Så liten så.. hihi

Ha en trevlig kväll...

Pusssssssssssssssssssss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du ? :S du va ju så mycket finare i mörkare hår !! men klart man känner bäst själv :P Kram

2008-03-29 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0