Hej igen=)

Var ett bra tag sen jag skrev här.. Min dator har vatt paj och nu fungerar inte internet så därför.. Sitter hos Tjogge nu och lånar hennes dator.. Ska plugga!! Hihi men va tvungen att skriva några rader osså:)

Vi har flyttat nu och trivs som in i hiildeteeee=)))) Snacka om fin lägenhet med bra grannar. Ja, för det förtjänar vi nu! HAr haft besiktning på vår gamla lägenhet och ojojoj vad man fick beröm för städningen. Tack tack Emma för hjälpen!!!! Det uppskattades mkt.. (= Nu är det bara det sista som ska göras i den nya.. Hänga upp tv:n, tavlor, gardiner mm.. Men det kommer!!! hihi...

Jag är efter med plugget, har verkligen inte pallat ta tag i det.. Fan! Kursen slutar på onsdag och jag har ett arbete som måste göras (skulle egentligen vara inne i onsdags) och en portfolie att göra och skriva klart hela min processdagbok.. Fan fan fan säger jag bara.. Måste börja skriva här nu:S

Så nu måste jag vidare här på datorn.. 

Förresten, RÄgan är bara för goo=)) Gilar honom skärpt;) 

Puss puss på er alla=)
image373


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0