Hejsan och goómorrn

Har precis vaknat och vill till ikea men Kamil ligger fortfarande och sover.. Ska försöka väcka honom snart;P Ska ut med Sholl först:)

Igår efter jobbet stack jag hem till Emma och Martin. Va så himla trött, så la mig i bubbelbadet och myste;) Fiiiiifan vad skönt det var! Sen gjorde ja mig iordning innan resten dök upp (Kamil, Fatima, Jacob, Sara och Same och så jag, Emma och Martin såklart). Beställde mat och så:) Mums blev en kebabsallad(= Sen kollade vi på andra chansen! Och jag  tycker helt klart att rätt låtar gick vidare.. Nordman va min idol när jag var liten;) Han e het..


Tack alla för igår.. Va as mysit!!  Måste vi göra oftare=)

En liten bild på Kattis efter att jag klippt henne med lille Vikke i famnen:


Och här kommer lite bilder från igår=)
   
       Älsk & jag                Em och jag                     Jag                          Älsklingen
   
    Kamil & Same   Jacob, Fatima & Sara   Martin & Emma             Paren;P

image364
                                                                 Tjejerna:)


Nu piper Shollliiiiiiii.. Ses sen! Pussss

Kommentarer
Postat av: em

fattar inte varför jag är så blek!

2008-03-09 @ 15:32:53
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: baby

ååh vad söta ni är!!! hihi... massor med pussar!!!

2008-03-09 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0