Skoj i skolan

Idag har jag varit i skolan och byggt lite förpackningar:P Skojskoj.. Älskar min klass!!!! Fan osså att vi bara går til den 26te ihop:( Sen börjar vår nya kurs, teknik som skolprojekt. Kommer bli en bawta klass. Hoppas den bli bra osså bara. Har haft  svintur med alla mina klasser hittills.. Och lärare=)

  

Sen trägfade jag upp hackehackspett, ja Tjogges nya namn, och åkte med henne hem. Lagade en romantisk middag och mös! Sen hämtade vi Sholl och gick hem där igen och hade disco:) Hihi same time, samt place tomorron baby.. !!

Nu ska jag kolla lite tv sen lägga mig.. Upp i tid imorron!

Love u

Puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

hahaha ja det tycker jag låter som ett bra namn, haha fyfan.. fick magknip här hemma! Hihi skönt att höra era röster, och se mina små prinsessor!! saknar diiig gumman, its hurts! :) pusss!

2008-03-10 @ 22:57:48
Postat av: tjogg

HAHA hakkehackspett thats me! apppaapapapapapapaaiiiaaai aapppapapaa IIIII IIIII IIIII (huet fram och tillbaka) yeees romantisk middag idag igen jaaa med levande ljus o titta varanndra djuuuupt i øgonen mmmmmmm! ;) haha ring sen din get PUSSSS

2008-03-11 @ 11:35:57
URL: http://tjoggie.blogg.se
Postat av: Sarah

Hoppas ni får världens roligaste resa eller tripp !:) dansa för mej med okey? många kort och riktigt skoj ska ni ha/Ta :) Älskar dig!!:) Puss å Klem...viktigast av allt i livet är att ha det bra och roligt!! Nu ska ni ha det roligt!:) Glöm inte det skratta mycket!!! LOVE
Kul att plugget går najs :)

2008-03-11 @ 19:05:25
URL: http://sarahniilsson.blogg.se
Postat av: baby

Fungerar datan??? Hoppas det!! Så glad för din skull gumman, nu bor du som du förtjänar, like a princessss! Ha det nu såå roligt ikväll! Jag saknar dig............ Skönt att höra din lilla röst går, hihi... hälsa papil, shollis, och farbror tomas! :P

2008-03-15 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0